nedelja, 3. april 2016

First pooost!
(so excited!! :D ^^) 
 
 
Živjo dragi moji! Za svojo prvo objavo se mi je zdelo primerno, da delim z vami mojo veliko ljubezen (če že ni kar obsedenost) poslikavo nohtov. :D Pa bom iz tega naredila kar svoje favorite z Instagrama (tam si lahko ogledate še moje ostale kreacije ;D). Upam, da vam bodo všeč!! Če imate kakršnakoli vprašanja pa kar brez zadržkov. ;)
 
1.
  
Nohtki za novo leto. Seveda glitter power all the way.
 

 
2.
 
Cupid in srčki za valentinovo. <3
 
 
3.
 
Pike v diagonali na sivo-baby modrem gradientu.
 
 
4.
 

Inspiracija pride tudi med šopingom (seveda). ;) Vzorčki so z različnih oblačil.
 
 
5.
 

Velikonočni nohtki niso smeli manjkati. Seveda z zajčkom in pirhom ter pikastim dizajnom. 
 
 
 
Zelo me zanima, kateri izmed dizajnov je vam najljubši. ;)
 
 
 
 



1 komentar: