petek, 15. april 2016

wake up, spring! eyeliner pens (Essence Spring Collection)



Čudovit spomladanski pozdrav vsem skupaj! V dm trgovine je pred kratkim prispela spomladanska kolekcija Essence izdelkov z lušnim imenom wake up, spring! Takoj sem bila navdušena, še posebej pa so me pritegnili eyelinerji, saj so, kar se barve tiče, zelo netipični, barve pa PASTELNE (in vse kar je pastelno, ima na moji listi takoj bonus). Na voljo so v treh barvah: 01 happy first day of spring, ki je nežno vijolična; 02 let's the spring begin, ki je bela in 03 spring a-ling a-ling, ta pa je nežna mint zelena.

Sama sicer malo uporabljam eyelinerje, mi je pa vedno všeč, če je nekaj malo drugačno in nevsakdanje zato sem se odločila, da jih preizkusim in bila sem prijetno presenečena.

Vse tri barve so pravzaprav zelo nežne, tako po pigmentaciji kot barvnosti sami. Niso noro vpadljive, ampak ravno prav spomladansko sveže, če se lahko tako izrazim. Nanos je enostaven, saj je konica dovolj precizna za lep wing liner look.

Črtala dobijo po sušenju mat finiš, ki mi je osebno zelo pri srcu, lahko pa se do neke mere tudi buildajo, če gremo torej še enkrat preko, bodo barve malo bolj nasičene, ampak ne zelo.


Vijolična in bela sta na sliki takšni, kot v resnici,
ampak zelena je v resnici svetlejša in bolj mintasta ;D.


Sama sem dva črtala preizkusila v zelo enostavnem looku in bila presenečena, kako dobro delujeta skupaj, tako da se bom definitivno še igrala s temi barvami.



Tudi cena je kot pri vseh Essence izdelkih zelo dostopna, kar je vedno plus, še posebej če je izdelek na koncu tudi dejansko uporaben in smo z njim zadovoljni, kajne ;D

Kako pa se vam zdijo barvni eyelinerji? Jih same rade nosite?



1 komentar:

  1. uuu vidim da si že s polnim zagonom začela s pisanjem :) a veš da jih že neki časa gledam v mullerju sploh belga pa zelenga pa še nism pršla do te točke da bi jih dejansko kupla. sam na tep ful dobr pridejo tko da mi je že žal. oh well :)

    - pupa no.1

    OdgovoriIzbriši