sreda, 20. julij 2016

Cruelty-free brands: lepota naj ne bi imela grde strani!

Pozdravček, dragi moji!! :D Zelo sem vesela, da ste se vrnili, saj bomo danes, kot obljubljeno, nadaljevali s temo prejšnje objave. Prejšnjič sem se dotaknila teme testiranja lepotnih produktov na živalih in katere znamke so v to vključene, saj so to znamke, ki so zelo znane in dobro promovirane, imajo široko paleto produktov ter jim ne primanjkuje zvestih kupcev. S to objavo pa vam želim pokazati, da se ne rabimo ničemur odreči, če se odločimo za znamke, ki ne testirajo na živalih, saj jih je veliko in ponujajo prav vse, kar potrebujemo, da se uredimo, naličimo, olepšamo ;).

Verjetno zelo znani in dostopni znamki sta na primer Essence ter Catrice, ki ponujata vse od lakov in senčil do bronzerjev in šmink ter sta tudi cenovno zelo prijazni ;P. Omembe vredna znamka je tudi Alverde, ki ponuja naravno kozmetiko in je kljub temu dejstvu cenovno zelo dostopna. Te najdemo na policah drogerijskih trgovin, vendar imamo preko interneta odprtih še mnogo več možnosti izbire. Sama pogosto naročam izdelke na straneh Ličila.si, MojaDrogerija.si ter Topmakeup.si, obstajajo pa še mnoge druge, lansirane v Sloveniji, tako da ne zapravimo premoženja na poštnini.



Na teh straneh najdemo znamke Milani, Jordana, Barry M, Anastasia Beverly Hills, Everyday Minerals, Ardell, Eco Tools, Zoeva, Elf, Wet'n'Wild in še mnogo drugih, ki NE testirajo na živalih. Če pogledamo še širše, se na spisku najdejo tudi 100% Pure, Beauty Without Cruelty, zelo znana Becca, Ciaté London, ColourPop, Dose of Colors, GOSH Cosmetics, Hourglass, Lily Lolo, Makeup Geek, NCLA, OCC, ORLY, Pacifica, Pixi, Sonia Kashuk, SugarPill, Too Faced, Zoya in še mnogo, mnogo drugih, izmed katerih lahko najdemo posamezne, ki ponujajo izključno veganske izdelke. Kakšna je razlika med izdelki ne testiranimi na živalih (torej označenimi kot cruelty-free) in veganskimi izdelki, bom strnila v naslednji objavi.

 

Še enkrat želim omeniti, da se sama pogosto obrnem na podatke s spletne strani logicalharmony.net, ki se mi zdi zelo zanesljiva (vendar vedno zagovarjam tudi lastno raziskovanje) . Na pregled ponuja seznam znamk, ki ne testirajo na živalih, seznam znamk, ki so na ''sivem območju'', znamke, ki so v procesu prehoda na prvo listo in pa seznam tistih, ki se jih je bolje izogniti in podpirajo testiranje na živalih. V zvezi s prvimi tremi listami pa je odločitev prepuščena posamezniku. Znamki Essence in Catrice na primer nista na prvem seznamu, vendar sem osebno veliko posegala po njunih izdelkih in še zdaj posegam, saj so mi še najbolj dostopni. Se pa vedno bolj poskušam posluževati znamk, ki so na prvi listi. Kot rečeno je odločitev stvar posameznikovega pogleda. Enako velja za znamke, ki sicer same ne testirajo na živalih, ampak so pod okriljem starševskega podjetja, ki to počne. Tako da posredno preko prvega podpiramo tudi drugega.

Razumem, da lahko na začetku izgleda, kot da je vsega preveč in da je stvar zakomplicirana, vendar lahko iz svojih izkušenj povem, da je to res le čisto sprva. Hitro in enostavno se lahko najdejo vse potrebne informacije in vedno lažje in hitreje gre.

Naj še enkrat ponovim (kar sem omenila že v prejšnji objavi), da sem tudi jaz še vedno v procesu učenja, raziskovanja in informiranja in da nikakor nisem popolnoma vešča v tem. Še vedno se zalotim, ko si mislim, zakaj mi je vsega tega treba, vendar se hitro zavem, da je pravzaprav potrebno čisto malo, zgolj preprosta odločitev, da s svojim početjem ne delam slabo komu drugemu. In meni osebno je to čudovit občutek, ki si ga želim deliti z vami. :D

Upam, da vam je bila objava všeč in v morda v pomoč in da pridete še kaj naokrog.

Zelo dobrodošla so tudi vsakršna mnenja, misli, pobude. ;D

Lepo se imejte, veliko se smejte!
xoxo




P.S.:  Spletnih strani in znamk izdelkov ne omenjam zaradi promocijskih namenov, to so zgolj moja priporočila in viri, kjer najdem želene izdelke! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar