torek, 5. julij 2016

Tested on animals: Lepota za ceno živali ?!?

Najprej en lep pozdrav po dolgem, dolgem času. Lahko bi rekla, da sem bila zasedena z izpiti in zaključevanjem semestra in zato nisem ničesar objavljala, ampak to ne bi bilo čisto res. Pravzaprav sem si želela objavljati pa nisem točno vedela, kaj, saj si nisem želela pisati o stvareh, ki bi nasprotovale mojim zdajšnjim prepričanjem. S tem pa bom kar prešla na temo, o kateri si želim spregovoriti, saj sem imela čas, da sem se bolje informirala, malo več prebrala in pregledala ter si ustvarila malo boljše mnenje o celotni zadevi.

Kot lahko razberete z naslova bo tema tekla o testiranju ličil (pa tudi drugih izdelkov) na živalih, oziroma bolj o mojem pogledu na to.

Že na začetku bi rada povedala, da nikogar ne obsojam ali kritiziram, saj sem bila še pred kratkim sama na položaju, ko nisem imela toliko vpogleda in ozaveščenosti o omenjeni temi in povedano po pravici, temu niti nisem posvečala toliko pozornosti ali se s tem posebej ukvarjala. Zdi se mi, da na splošno vemo, kaj se dogaja za zaprtimi vrati nekaterih podjetij, a vseeno ostanemo ravnodušni in vzamemo, kar nam ponujajo.

Vendar se mi sedaj bolj kot kadarkoli prej zdi to pomembna tema oziroma problematika, ki bi morala biti bolj vidna. Sploh ker gre za razširjeno prakso mnogih zelo popularnih, masovno prodajanih znamk, podjetij, ki pa seveda s podporo, ki jo dobivajo, ničesar ne spremenijo.

Že če pogledamo drogerijske znamke, kot so L'Oreal, Maybelline, Max Factor, Aussie, Essie, Nivea in še bi lahko naštevala, so to znamke, ki testirajo na živalih. Enako na žalost velja tudi za svetovno znane velikane kot so MAC, Schwartzkopf, Revlon, CoverGirl, Dior, Chanel in še veliko drugih. Pred kratkim smo v dm trgovinah na police dobili novo znamko Rimmel, nakar je v svetu beauty blogov (vsaj tistih, ki jih jaz spremljam) sledilo veliko objav in člankov o tem, da se končno tudi v Sloveniji na tem področju nekaj premika v pravo smer. Končno imamo na voljo nekaj, kar nam je bilo prej težje dostopno ali celo nedobavljivo. Pred pol leta bi sama odreagirala enako, zdaj pa sem se vprašala, ali je to res korak v pravo smer? Rimmel je namreč še ena znamka več, ki stoji na slabih temeljih, saj enako kot prejšnje testira na živalih.

In ne, nikakor ne želim zveneti kot ''buzzkiller'' ali pa ''partybreaker'', sploh ne, saj sama zelo uživam v 'lepotičenju', v preizkušanju novih ličil, v tem da se uredim in se v svoji koži počutim kar se da dobro. In tudi menim, da je to poanta in namen. Make up mi je osebno vedno predstavljal pobeg v svoj svet eksperimentiranja, ustvarjalnosti in izražanja, veselja in navdušenja nad vedno novimi 'izraznimi sredstvi' in tako bo tudi ostalo.

Vendar vem, da zaradi tega ne rabi nekdo drug trpeti. Dandanes imamo toliko možnosti izbire, da se včasih sploh ne zavedamo. In zakaj ne bi izbrali nekaj, kar je dobro za nas ni pa istočasno slabo za nekoga drugega. Ob vsej izbiri pozabimo pogledati na drugo stran čudovitega displaya, ki nas čaka v trgovini. Nam je lahko v veliko zadovoljstvo in veselje, ko kupimo izdelek, ga preizkusimo, ga uporabljamo, ampak pomisliti moramo na celotno sliko. Za živali to ni veselje, zadovoljstvo ali sreča. Testiranje produktov na živalih ne izgleda takole:

Vir: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3127995/The-cruelty-free-cosmetics-make-brands-testing-animals-abroad-ones-trust.html


Če lahko izbiram, zakaj bi izbrala nekaj, s čimer škodim drugemu? Ni mi treba! Sploh pa dandanes veliko pomeni to, kaj izberemo, kaj plačamo, kupimo, kam usmerimo svoj denar. Na nek način je to naš glas. To kar kupim, za to kar odštejem svoj denar, to tudi podpiram, s tem se strinjam, za tem stojim. Na žalost in pa tudi na srečo je tako. S tem lahko namreč pokažemo, kaj ne podpiramo, s tem ko tega enostavno ne 'plačamo' (torej ne kupimo).

Sploh pa imamo na voljo toliko informacij, ki so po navadi le en klik stran. Ta klik pa lahko pomeni veliko boljšo odločitev in izbiro. Če vam lahko priporočam spletno stran, kjer imate celotno listo znamk, ki ne testirajo na živalih in tudi tistih, ki se jih je bolje izogniti, je to logicalharmony.net. Zelo zanesljiv vir, kjer so podatki obnovljeni tedensko, tako da smo ob spremembah vedno na tekočem.

Razumem, da je na začetku lahko informacij celo preveč, sama sem imela občutek da mi je vse zraslo preko glave in da ne bom našla izhoda iz te džungle, ampak nato sem našla na primer logicalharmony in pa še mnogo drugih spletnih strani, ki ponujajo podobno in res hitro lahko izveš točno to, kar želiš in iščeš. Poudariti pa tudi želim, da sem sama še vedno v procesu učenja, odkrivanja novega in nikakor nisem ekspert v vsem omenjenem. Z vami si zgolj želim deliti svoja spoznanja in odkritja. Saj veste ''sharing is caring'' ;D

 
No in če ste se prebili vse do teh vrstic, ki jih trenutno berete, pomeni da ste morda že kaj razmišljali o tem, ali pa še boste. Predvsem pa sem vesela, da ste si vzeli teh par minutk, za teh ''par'' vrstic, ki upam, da bodo (morda vsaj komu) v razmislek.

Ne zamudite naslednje objave, kjer bo več govora o znamkah, ki so vredne pozornosti in imajo super izdelke od a do ž, tako da ne bomo pogrešali ničesar.

Pa imejte čudovit dan! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar