sobota, 30. april 2016

Flash Tattoo NAILS!! :D



Hello my fellow beauty addicts!! :D

Danes pa zelo poletno primerna objava. Ker zgolj pomladne očitno niso bile dovolj, da bi pregnale nizke temperature in zimsko vreme, sem se odločila preskočiti kar na najtoplejši letni čas. Zakaj pa ne! ;D Lani poleti so, kot veste, bili velik hit začasni flash tatuji, ki pa se bodo očitno pojavljali tudi letos. Primerni so za praktično kateri koli del telesa, čeprav smo jih lahko videli tudi na laseh in pa tudi (surprise, surprise) na NOHTIH. Seveda me je ta ideja takoj pritegnila in morala sem poskusiti, kako vse skupaj deluje in izgleda ter kako se obnesejo in kako dolgo so nosljivi.

Za to manikuro sem uporabila:

essence: studio nails: all in one complete care (multifunkcijski lak - nadlak in podlak)
essence: CIRCUS CIRCUS: 01 My Sparkling Acrobat (črni del)
essence: the gel nail polish: 36 dare it nude
Glamour Tattoo (flash tatuji iz Tedija)

Preizkusiti sem jih želela tako na temni kot svetli podlagi, zato sem za osnovo izbrala črn in nude lak.



 Izmed tatujev sem izbrala meni najljubše vzorce ter jih izrezala, da so ustrezali velikosti nohta.




Nato pa sem jih nanesla kot bi to storila na koži. Odstranila sem plastično zaščito, tatu postavila na noht ter z navlaženo gobico tapkala po koščku kartona, dokler se ni enostavno odstranil, oziroma ločil od tatuja. In voila, tatu za nohte v sekundi (ne dobesedno, ampak saj razumete ;D)!!!



Nanesla sem še prozoren nadlak, čeprav sem zasledila, da naj bi skrčil tatu in ga čudno deformiral. Ampak želela sem poskusiti in vse je bilo okej. Tako da predlagam uporabo nadlaka, saj bo manikura zdržala dlje in bol dolgo boste lahko uživale v teh super čudovitih nohtih.




Meni osebno so ZELO všeč, saj so malo drugačni od tipične manikure (zaenkrat^^) in pa kar je najbolše: izjemno ensotavno in hitro so ready to go!!

 
 


Kako pa se zdijo vam? Eye catching nov trend, ali že vsega preveč?

I'd love to read your thoughts in the comments! ;)

Thank you for stepping by ;D

3 komentarji:

  1. Zelo lepo in domiselno. Tudi jaz bi imela nekaj takega :-).

    OdgovoriIzbriši
  2. kok hudo ej. sploh nism vedla da je to mogoče da si daš na nohte te tatuje. sploh pa tale nude pa zlata kombinacija. top top top :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. js še sama nism vedla kk bo izpadlo xD sam ja ej na konco sm bla prau lpo presenečena :D hvala, hvala, hvala! ^^

      Izbriši